Acclimatiseren - Reisverslag uit Lima, Peru van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu Acclimatiseren - Reisverslag uit Lima, Peru van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu

Acclimatiseren

Blijf op de hoogte en volg Henk

01 Maart 2014 | Peru, Lima

Vandaag een rustige dag gehouden het is hier nogal warm en vandaag heb iker het meeste last van. De zon brand op je huid en als je je niet insmeert dan krijg je nog alsnel die bekende rode kleur op je armen wat dan een teken is dat je verbrand. Dat was dus bij mij het geval. Vanmorgen vroeg de fiets gepakt om eens het andere deel van de stad te zien, maar tegen half twaalf kreeg ik door dat de huis niet ingesmeerd was. Restaurant op gezocht en tegen twee weer op pad nu eerts nar het logies adres en na een korte periode op pad en een leuk en lekker restaurantje op gezocht. Gezorgd dat ik weer tegen donker thuis ben want ik zit tegen het uitgaans gedeelte aan dat kan er in het donker ruig aan toe gaan en is niet veilig om alleen op straat te lopen.
Neem dus de taxi om terug te komen.

Henk

Nadat mijn dochter het huis was ben ik mijn leifde voor het reizen weer gaan op pakken. Hou van vreemde dingen ontdekken/proeven/doen. Voorkeur gaat uit naar nog net zo toeristische gebieden, on gerepte natuur, waar van er niet zo veel meer zijn

Actief sinds 23 Juli 2011