Eind resultaat - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu Eind resultaat - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu

Eind resultaat

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Nadat ik wakker werd keek ik even naar buiten en vond het nog al sombertjes. Geen zonnetje te zien. Even later dacht ik wat hoor ik toch en keek opnieuw en daar kwam toch een regen omlaag. Geen wonder dat het somber was. Dat word dus nat naar het werk. Maar na het ontbijt zat ik nog even mijn mail te lezen onder het afdakje werd het gaande weg steeds minder. Het stopte zelfs. De Buurvrouw keek naar boven nar de lucht en zei dat word de gehele dag regen.
En ze bood al een plastic vuilniszak aan ter bescherming., Mar positief als ik ben, natuurlijk, niet nodig hoor. Prompt begon het weer , maar op het tijdstip dat ik weg moest was alles weer droog. Net zoals op de weg terug. De rest regen. Maar wel een aangename temperatuur.

Eindelijk zijn de stoelen klaar. Was ik met de laatste bezig kwam de directrice vertellen dat er twee een andere kleur moesten hebben. Pot jandori dacht ik als ik dat eerder had geweten had ik nog ander klusjes kunnen doen, twee stoeltjes van gister maar een andere kleur gegeven. Wat vind je van het resultaat?

Samen met de verzorgesters lekker bami gegeten, doen ze vaker op de laatste dag van de week.
Net voor ik wegging kreeg ik nog een evaluatie formulier in mijn handen gedrukt, of ik die even wilde invullen en suggesties waren welkom.

Moet op zoek naar water schoenen voor de jungle toer.
Die van mij zijn versleten en heb ik weggegooid. Inmiddels geslaagd in de stad Dit soort items zijn echt goedkoop.
Kwam ik ook nog het algemeen transport middel tegen ineen straat. Dit gebeurd op meerder plekken in de stad.

• 15 Maart 2014 - 01:37

Marja:

mooie kleurtjes zeg, is het daar altijd zo rustig zie

maar weinig mensen?

Henk

Nadat mijn dochter het huis was ben ik mijn leifde voor het reizen weer gaan op pakken. Hou van vreemde dingen ontdekken/proeven/doen. Voorkeur gaat uit naar nog net zo toeristische gebieden, on gerepte natuur, waar van er niet zo veel meer zijn

Actief sinds 23 Juli 2011