Vertrek - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Henk

16 Mei 2014 | Thailand, Bangkok

Nadat ik terug ben gekomen van mijn doe werk/vakantie in Suriname, had ik drie weken om bij te komen. Hierna was het de beurt aan Thailand. Met een buitenkansje had ik deze reis kunnen boeken. Sawadee reizen bestaat 30 jaar en hun eerste reis is nu opnieuw uitgebracht tegen de prijs van toen. Deze aanbieding kon ik niet laten lopen en had dan ook snel geboekt.

Op de dag van vertrek al vroeg naar Schiphol gereden. Ruim op tijd mijn instapkaart geprint en nu wachten op de instaptijd. De tijd doorgebracht in de KLM kantine met de krant te lezen.
Het instappen ging eigenlijk heel snel en gemoedelijk. Mijn buurman in de cabine heeft boe nog bah gezegd. Lekker gegeten en gedronken aan boord. De formaliteiten verleipen snel en nu op zoek naar de aanwijzing buiten. Drie de hele hal doorgelopen maar niets kunnen vinden, Gelukkig zag ik dat er iemand ook een label van Sawadee aan zijn tas had hangen. Nadat iedereen aangekomen was bleek dat er 1 persoon zijn koffer door iemand anders was mee genomen en zijn koffer nog op de band stond. Wij al vast naar de stad gereden en bij het hotel de koffers afgegeven. Nu met de gids alvast de omgeving verkend, zoals de belangrijkste straat en het tempeltje en de rivier. Blijkt dat ik tijdens mijn overnachting ook al hier in de buurt geslapen had, dus geheel onbekend is het mij niet. De temperatuur is hier nog iets warmer dan in Suriname en het zweet loopt met straaltjes van mijn gezicht af. Iets gegeten en gedronken en terug naar het hotel voor de sleutel. Blijkt dat de persoon die in het vliegtuig naast me zat ook de persoon is waar ik de kamer mee deel en hij is zijn koffer kwijt. Gelukkig is de persoon die hem had meegenomen bekend en had al gebeld dat hij de verkeerde had meegenomen, waardoor de koffer vanavond word afgegeven bij het hotel.

  • 16 Mei 2014 - 11:12

    Marja:

    ahhaahhaahah heb jij weer, en zei die man nu wel wat?

  • 18 Mei 2014 - 10:36

    Theo:

    Hoi Henk

    Ik word een beetje jaloers.
    De derde foto geeft D&D inn weer. Daar heb ik vorig jaar 4 nachten geslapen.
    Hebben op het dak een zwembad. met schitterend uitzicht. Koh san road vond ik erg leuk.

    Naast dfe D&D heerlijk gegeten. Ben je ook al wezen fietsen bij Ko van Kessel?

    Ik had gelukkig een sexy vrouw op de kamer.

    Verder is de wandeling naar de rivier de moeite waard.
    Als je nog in Bangkok bent raad ik je het Hilton aan om te bezoeken. Bovenop een schitterend uitzicht over de rivier. Tip even wachten tot iemand de lift in gaat en dan snel mee naar boven.
    Heb ik van de sexy vrouw geleerd.

    Zie graag de rest te gemoed.

    Groeten Theo



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Nadat mijn dochter het huis was ben ik mijn leifde voor het reizen weer gaan op pakken. Hou van vreemde dingen ontdekken/proeven/doen. Voorkeur gaat uit naar nog net zo toeristische gebieden, on gerepte natuur, waar van er niet zo veel meer zijn

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 25329

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Buitenkansje

01 Maart 2014 - 20 April 2014

Kindertehuis

07 Juni 2012 - 23 Juni 2012

Familie bezoek

09 November 2011 - 14 November 2011

Junel ervaring

25 Oktober 2011 - 09 November 2011

Coca bladeren op groote hoogte

20 Oktober 2011 - 25 Oktober 2011

Zout meren avontuur

06 Oktober 2011 - 20 Oktober 2011

Inca Cultuur

10 September 2011 - 05 Oktober 2011

Galapogos en meer

26 Januari 2010 - 01 Maart 2011

Down under

Landen bezocht: