Cultureel erfgoed - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu Cultureel erfgoed - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu

Cultureel erfgoed

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

26 Mei 2014 | Thailand, Bangkok

Sukhothai Natuurpark.
Vandaag staat het Sukhothai natuurpark op de agenda. Dit park is onderdeel van het Unesco Wereld Heritage. We gaan dit per fiets bezoeken. Ik heb de zelfde gepakt als gisteravond maar weet niet wat er mee gedaan is maar hij loopt nu aan op de band die half uit de velg ligt. Een andere had een losse trapper dus maar nr. drie genomen. Hier stond het zadel veel te laag maar daar de groep al weg was er snel achter aan. Bij de eerste stop alles op hoogte gesteld. D
Kathie onze Thaaise gids legde alles uit wat de betekenis was, zoals de eerste koning die het schrift heeft ontworpen en de tempels. Het heeft allemaal iets langer geduurd dan gepland was 3 uur i.p.v. 1,5 maar daar door hebben we wel veel meer gezien met uitleg gekregen. Nu hebben we ook nog even tijd om ons op te frissen en te verkleden. Om 13.00 gaan we met de lokale bus verder, en ook deze rit duurt, als hij geen vertraging heeft 6 uur. Dat word dus weer een latertje. We zijn aan gekomen in Aquthaya en gaan met een veredelde busje verder naar ons hotel. Mijn mond viel open van de verbazing toen we de kamer open deden. Het was een aparte woonkamer en slaapkamer.
Et blijkt een zaken hotel te zijn, dat er echt mooi en strak uitziet. Wat dan weer een beetje tegenvalt is dat er geen internet op de kamers is. Dat is echt een gemiste kans. Maar de rest WAW!!!!!!!

Henk

Nadat mijn dochter het huis was ben ik mijn leifde voor het reizen weer gaan op pakken. Hou van vreemde dingen ontdekken/proeven/doen. Voorkeur gaat uit naar nog net zo toeristische gebieden, on gerepte natuur, waar van er niet zo veel meer zijn

Actief sinds 23 Juli 2011