Verliefd of op zoek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu Verliefd of op zoek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu

Verliefd of op zoek

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

13 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Nadat ik bed uit kwam keek ik naar buiten en zag dat het bewolkt was.
Heerlijk dacht ik dan word het niet ze heet, maar niets was minder waar. Nog geen 10 minuten later kwam de zon er weer gewoon doorheen. Op de fiets naar mijn werk. Klinkt dat leuk he? Wou dat ik dat ook thuis kon doen. Op het tehuis aangekomen gelijk maar de spullen die ik gister gekocht had gebruikt. De brandslang was wel gemaakt maar de tuinslang nog niet en daar was nu behoefte aan want de bus van de stichting kon anders niet gewassen worden.
Bleek hij nog ergens gescheurd te zijn dus weer op weg. Mar uiteindelijk toch naar tevredenheid opgelost. Nu kon ik rustig verder gaan met de stoelen opkappen geschuurd en gereed gemaakt om morgen te gaan schilderen.
Onder tussen was me al opgevallen dat 1 van de dames veel langskwam om te praten.
Ze riep dan meneer Henk, en dan kwam het. Een andere dames had al plagend gezegd die is verliefd op meneer Henk.

• 13 Maart 2014 - 06:28

Daphne:

Hahaha die Henk, je ligt goed in de markt!

• 13 Maart 2014 - 12:47

Marja:

en dat op jou leeftijd, dat had je toch niet verwacht he hahaha,

op de fiets naar je werk thuis? of met plezier naar je werk?

of alle 2 dat kan ook.

fijn dat het gelukt is de waterslang voor hun.

• 13 Maart 2014 - 16:01

Theo:

Hoi Henk

Zo krijg je nog een hele harem in Suriname. Als dat met deze snelheid blijft doorgaan mag je over 6 weken wel een heel vliegtuig bespreken voor al degene die mee willen vliegen.

Zeker als ze morgen zien dat je ook nog kan schilderen. Veel pezier ermee.

Groeten Theo

Henk

Nadat mijn dochter het huis was ben ik mijn leifde voor het reizen weer gaan op pakken. Hou van vreemde dingen ontdekken/proeven/doen. Voorkeur gaat uit naar nog net zo toeristische gebieden, on gerepte natuur, waar van er niet zo veel meer zijn

Actief sinds 23 Juli 2011