Van hot naar her - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu Van hot naar her - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Henk Hoogkamer - WaarBenJij.nu

Van hot naar her

Blijf op de hoogte en volg Henk

07 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Vandaag geklust in het huis van de stichting. Deze kan gehuurd worden en er zijn wel 5 aparte slaapkamer een aparte keuken en woonkamer. Deze moest gereed gemaakt worden voor de verhuur van vrijwilligers die op de Kennedy stichting komen helpen.
Stopcontact en waterkranen vastgezet, alle deurkrukken vast gedraaid en daar waar er geen inbussen schroefjes waren genoteerd.
Waterlekkage onder een wasbak geprobeerd te verhelpen, bleek dat de bak zo laag hing dat er een speciale aansluiting was gebruikt. Die is dus niet meer aanwezig.
Na 12.30 afscheid genomen van de Belgische kokkin. Zij gaat Zaterdag weer naar huis en morgen is de poetsdag daar hoeft ze niet bij te helpen.
Hierna de gehele stad door gefietst op zoek naar onderdelen.
De ene zaak had dit wel maar dat weer niet. Zeker 3 uur bezig geweest en dan nog niet alles hebben.
Maar ja dat hoort bij het land zullen we maar zeggen.
Morgen probeer ik die wasbak af te krijgen want dat word nog een heel gevecht.
Ben in middels verhuist naar een appartementje omdat het eerste verblijf zeer smerig was en alles plakte en kleeft van de vette massa. Kan ook een beetje moeilijk als er geen heet water is om af te wassen.

• 07 Maart 2014 - 01:31

Marja:

maar dat moet jewel gewent zijn henk, dat als je klust

alles gelijk goed gaat, dat is thuis ook zo lol.

maar uiteindelijk komt het weer goed, dus zal dat ook wel lukken

je had ook water kunnen koken toch voor de afwas?

Henk

Nadat mijn dochter het huis was ben ik mijn leifde voor het reizen weer gaan op pakken. Hou van vreemde dingen ontdekken/proeven/doen. Voorkeur gaat uit naar nog net zo toeristische gebieden, on gerepte natuur, waar van er niet zo veel meer zijn

Actief sinds 23 Juli 2011